شناسهٔ خبر: 77470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان خبر داد

۷ پروژه در دست اجرا/ لزوم رفع سریع موانع اجرای پروژه های استان

بررسی موانع پروژه های عمرانی شفت در جلسه بررسی موانع ومشکلات پروژه های عمرانی شهرستان شفت که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، فرماندار و مدیرکل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد، رفع سریع موانع و مشکلات مالی مورد تاکید قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان، ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه ملاسرا- شفت، تامین مصالح را مهمترین مشکل اجرای این پروژه برشمرد وگفت: درحال حاضر علت کندی این پروژه نبود مصالح است که امیدواریم این مشکلات با همکاری دستگاه های مرتبط رفع شود تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی عدم تامین اعتبار را از دیگر عوامل مهم درکندی پروژه‌ها برشمرد و افزود: اگر اعتبارات لازم در بخش پروژه‌های راهسازی در زمان مقرر تامین شود به طور طبیعی سرعت اجرای پروژه‌ها طبق روال پیش می‌رود و کار به تاخیر نمی‌افتد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درصد برخورداری از آسفالت راه های روستایی استان گیلان را بالغ بر ۵۶.۸درصد عنوان کرد و افزود: شاخص آسفالت راه های روستایی در شهرستان شفت ۶۶.۸۶درصد است که از سطح میانگین استانی بالاتر است.

وی با اشاره به مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی پیمانکاران در این شهرستان، تصریح کرد: در حال حاضر ۵ پروژه آسفالت راه روستایی و۲ دستگاه پل ارتباطی در این شهرستان در دست اجراست که با توجه به شرایط اقتصادی، پیمانکاران بدون دریافت هیج وجهی در حال انجام این پروژه ها هستند.